Monday, March 5, 2012

må bare anbefales!

Jeg vet at dette er en fotoblogg og alt sånn, men jeg bare MÅ anbefale en blogg for dere! Jeg går i klasse med hun som har den, men jeg gidder ikke forklare alt sammen, for det er så sinnsykt mye og alt står på den. Kan fortelle kort at hun fikk en sykdom i februar i 2011, og medisinene har hatt bivirkninger så det holder og masse masse mer! ANBEFALES FOR ALT OG ALLE! LESLESLES!

link --> http://fridakaroline.blogg.no/

Må bare si at denne jenta er utrolig sterk og jeg er stolt over å kjenne henne! <3

Siden jeg har lovet både meg selv og dere at jeg aldri skal legge ut innlegg uten bilder så kommer et ikke SÅ usaklig bilde under her :) enjoy..


Hva synes du om bildet?
Kommer du til å åpne linken eller følge bloggen?

-Camilla =)

PS: Hun kom på topp fire listen på under ett døgn i Ålesund..

No comments:

Post a Comment