Sunday, February 19, 2012

Helga og morgendagen! :)

I helga har jeg vært på årsmøte i AUF MR. Det var kjempegøy og jeg savner hele gjengen allerede. Jeg liker å se på AUF som verdens beste vennegjeng! Det er et utrolig sterkt samhold mellom egentlig alle både nye og gamle, unge og eldre, medlemmer og ledere.. Å bli medlem i AUF er noe jeg absolutt ikke angrer på og jeg anbefaler det på det sterkeste! Ta kontakt på camilla866@gmail.com om du vil verve deg :) Jeg fikk dessverre ikke tatt noen bilder, fordi kameraet mitt gikk tomt for strøm og laderen lå igjen hjemme.. Siden jeg var i Kristiansund på årsmøte og ikke bor nærmere enn i Ålesund så kunne jeg ikke hente den, menmen :)

Over til morgendagen.. Jeg skal jobbe i morgen og det er et oppdrag jeg gleder meg vedlig til :) Saken skal ikke i trykken før neste fredag og jeg er usikker på om jeg kan røpe så veldig mye om det.. Skal forresten sjekke det med sjefen :) Men på fredag kan jeg legge ut bildene og kanskje til og med saken.. :)

Fordi jeg har lovet meg selv at jeg aldri skal legge ut et innlegg med kun tekst så slenger jeg med et tilfeldig bilde :)

Jeg tok dette bildet (som mange andre) i London på Picadilly Circus (tror jeg) :)

Er du medlem i AUF?
Vil du verve deg inn i AUF?
Hva synes du om bildet?

-Camilla =)

No comments:

Post a Comment