Tuesday, February 28, 2012

Fotoutstyr!




Lenge siden jeg har blogget nå, og jeg har veldig lyst til å blogge... Derfor bestemte jeg meg for å vise dere hvilket kamera og hvilke linser jeg har, og hva jeg ønsker meg :)

Dette er det jeg har:
(bilder fra google)
 Canon EOS 550D, med standardlinse 18-55mm (mitt kamera, brukt på de fleste bilder)
 Sigma linse, 70-300mm, med solskjerm som festes fremst på linsen
Sony ALSR-ax230, med standardlinse 18-55mm (pappas kamera, brukt på bildene fra Langedrag)

Dette ønsker jeg meg:
(bilder fra elkjop.no)

 Hama Star kamerastativ

 Speedlite 430EX II, blits
makrolinse, Sigma 10-20mm

Disse tingene er dyre så det er usannsynlig at jeg får de i nærmeste fremtid.. Men om jeg har penger så skaffer jeg meg alt etterhvert :)

Som redigeringsprogram bruker jeg Photoscape og Picasa 3. Jeg ønsker meg den nyeste Photoshop, og elements pakken.

Har du noe av dette?
Ønsker du deg noe av det?

-Camilla =)

PS: Ble dårlig kvalitet på bildene av blitsen, beklager men det var umulig å få det bedre.. :/

No comments:

Post a Comment